Ben uzun zamandır kullanıyorum canım.kan demir eksikliği için verdiler. Yanlış hatırlamıyorsam 3. Ayda falan verdi doktorum su an 8. Aydayim .Hemoglobinim 11.6 falan di geçen ay yine verdim 12.1 oldu. 12nin altında olmaması gerekiyormuş. Sağlık ocağın geçen gün kontrol icin aradı ve doğumdan sonrada kullanmaya devam et dedi