Deri Hamişleeeeer ultrasona göre 6+3 oldul sat göre 7 haftaligiz bugün asiri derecede kalcamda agri var cok korkuyorum ve korkdukca sanki daha da artiyor sanki dayak yemisim gibi agrisi var neden ola bilir acaba?
AycanUzun Deri benim de oldu canım hep inçe inçe agrıyodu 3 aya girmeden geçti şimdi arada oluyo bana belin agrırsa erkek olur denişlerdi oğlum olcak 😊💙
Deri AycanUzun kalcamda öyle agri varki sicak su torbasi koyasim var ve cok korkuyorumda bugün araba cok kullandim yada üsütmüsde ola bilirmiyim acaba?
AycanUzun Deri öylede olabilir canım ben belim açık uyuyunca gazım oluyo baya agrım oluyodu o zaman hem belim de hem kasıklarım da şimdi normal uzanırken bile battaniye alıyorum üzerime
Deri AycanUzun evet felaket gazim var sürekli cabuk üsütüyorum ben 2 corap giymisim hala ayaklarim buz gibi benim, demin sidetli agri girince korkdum baya daha önce bir melegimi kaybetdigim icin cok tedirginim ve ana rahmim kalp seklinde benim..i