Kizlar bebegimi cok bekledim cok istedim cok sukur 38 haftalik hamileyim binlerce kez şükürler olsun hic sikayetim yok o ayrı. Ama ben 78 kilo ile hamile kaldim 98 kiloyum şuan tam 20 kilo aldim eski halim bile cok zayif geliyor bana suan cok fazla ödemde var orası ayrı. Ama cok korkuyorun doğumdan sonra karnim kalacak mi en azindan eski kiloma doner miyim tecrübeli annelerden destek bekliyorum guzel anneler ve anne adaylari :)