yorgun21 aktardan kökünü aldım her akşam sahurdan önce aç karnına içtik 1 bardak eşimle birde yanında eşim keçi boynuzu özü kullandı iftarda ve sahurda bende kullandım ama çok kullanmadım faydası oldu bizimde 10 aydır olmuyordu hiçbir sorunumuz yoktu tesadufen bir videoda rastladım ve işe yaradı inşallah sanada iyi gelir canım 😊