Ben de 20+2. Etraftan büyükler hissetmen lazım diyorlar ama doktorlar ilk gebelikte 23e kadar hissetmemek normal diyor. Şimdi korona olmasa her evham yaptığımda doktora giderdim diye düşünüyorum ama sonra diyorum ki evham yapmak hem bana hem bebeğe faydadan çok zarar verir. Sakin olmalıyız :)