Nurunilkmucizesi Muberraonur kan sulandırıcı ile kan ilaci farklı seyler. Siz danisin baslamak istediğinizi belirtin annesi daha iyi kan gidiyor bebege damarlardan o zaman :) Allah hepimize sağlıkla sıhhatle kavusma nasip eylesin mübarek günler hürmetine .
Kbrahrl Nurunilkmucizesi Muberraonur Canım arkadaş doğru söylemiş istersen başka doktor tavsiye al bu gibi durumlarda kan sulandırıcı başlamak en iyi seçim olabiliyor benim arkadaşımda 20. Haftadan sonra öğrendi doğum olana kadar kullandı iğne ve hap bebeğide maşallah tosuncuk doğdu ☺️
Birhemsire Muberraonur bence de coraapini sormalısın coraspin ciddi anlamda fayda sağlıyor diye iiki doktorum da söylemişti
Hav12316 Muberraonur evet canım suyum azmış ve bi hafta küçük kalmış beslenememiş doktor 1 hafta normal 3 haftaya kadar dedi kan sulandırıcı iğne ye başlattı 26 haftalık oldu haftalık kontrolüm var artık
Mira1 Muberraonur plesentasına baktı cok ıyı yerde dedı ılk gıttıgımde 6 gun gerıde dedı dun 3 hafta gerıde dedı anlamadım stresten erken dogum yapıcam 😔😔😔😔 hepımız zamanında saglıklı alalım yavrularımızı kucaklarımıza işallah 🙏🏽🐣
Hav12316 Muberraonur kan akışı yavaşmış plesanta ya akış olmadıgı için kan pıhtısı olur diye iğne verdiler