Banada aynısını soyledıler 31 haftaya kadar saglıklı bebektı 31 haftadan sonra suyunda azlık var denıldı doktorum psklojımı bozdu bende doktorumu bırakmak zorunda kaldım baska doktora gıdıyorum buda bebegın suyunun ıyı oldugunu ama gelısım gerılıgı var dedı mınyon bı bebek olabılır dedı bende mınyonum babamızda mınyon ılk cocugumda 2730 gr dıgmustu suanda 34 haftalıgız 1909 gr 😞 2 gunde 1 ntsye baglanmam getekıyormus heran dogum olabılır dedı cok mutsuzum 😞😞😞