Kızlar ben şuan 26+3 deyim ve son 1 haftadır bebeğimin hareketlerini çok çok az hissediyorum. Eskiden tekme attığında irkililirdim .ama şuan çok az hissediyorum bazen hissetmiyorum da doktora gittim normal dedi ama ben yine de çok tedirginim aranızda böyle olanlar varmıydı.