Bende yürüyüş falan yaptığım günler de hareket hissedemiyirum galiba anne yorulunca normal bir durum , bir yerde okumustum biz hareketli olunca onların yüzüne vuran amniyon sıvısı onlara Ninni masaj gibi gelip uyutuyormus, tabi sabahada devam ederse beklemeyin derim😇