Kızlar bugün nst ye girdim doktor her hafta gel dedi cok şükür kalp atışları da iyimis varmı her hafta giden birde nst ücreti 10 tl aldılar her hafta alınıyormuş doktor muayene ücreti ni de her hafta alıyorlarmı yoksa sadece nst çektirme parası mı alıyorlar