Benim kızım da 22 mayıs da doğacak inşallah sabah dokuz gibi doğar dedi doktor. Çok heyecanlıyım sezaryen olacağı için ayrıca stresliyim. Ama bir an önce geçsin istiyorum zaman🥰 bütün anneler sağlıkla alsın inşallah bebeklerini kollarına ve hemen sağlığımıza kavuşuruz inşallah.