Sirinb Merhaba kizlar biz bugün 33+2 olduk ve doktor kontrolüm vardi oglum dönmüs ve dogum kanalina girmis hersey cok iyi dedi doktor yanliz kafasi rahime cok yakinmis heran hersey olabilir dedi doktorum🥺 üzülimi sevinimi bilemedim daha erken sanki..
Denizler Sirinb aynen olabilir ben bişey sormak istiyorum bende 33haftalık hamileyim ama bebegin hareketleri çok yavaşladı bide benim bebeğim hiç yerinde durmuyan birisi sizde de böyle mi
Yanakiscoming Sirinb benimkinin de kafası çok aşağıda doktor hep yatmamı söyledi. 4 hafta daha içerde durması lazım. 🤦🏻♀️ Bir de vajinam ağrıyor oturup kalkarken yatakta dönerken sizde de öyle mi
Neslyyy Denizler 33 artı 4 üm böle değişiklikler cok normalmiş ama 3 saatten fazla hareket etmemesi durumunda doktorunu bilgilendir diyorlar
Yanakiscoming Denizler bence doktoruna danış genelde gebelik haftası arttıkça azalıyor deniyor ama bizde hep artarak devam ediyor azalsa merak ederim
Sirinb Denizler bende ayni hareketleri canim hatda daha sik hissediyorum doktorum uzun süre yane 5 saat dan uzun hisetmessen hemen gel dedi takip et hareketleri
Gunes24 Denizler yeri daraldıkça hareketleri az hissedilir. Sizin yorgunluğunuz, ruh haliniz ya da beslenme durumunuz bile hareketlerini etkiler. Evham yapmamak gerek 🥰
Zennur Beni anlatmışsın 😂 bende 31+2 deyim erken Doğum riskim var bu sebepten ama bebek iki hafta önde olduğu için içim rahat
Sirinb Yanakiscoming aynen bendede ayni sorun var Ani kalkarken batiyor agri giriyor karnim aşağa düsdü sanki cok hissediyorum altimda :(
Denizler Yanakiscoming yani bişey yesem yada uzansam oynuyor ama önceki de hep oynuyor hiç yerinde durmayan bi bebekti bende şimdi korkmaya başladım
Yabanmersinim Denizler benim doktorum 32. Haftadan sonra hareketleri azalır büyüdüğü için karın içerisinde hareketleri kısıtlanıyormuş