Benim ilk kızım 36+5 te doğdu ve hiçbir sağlık problemi olmadı çok şükür.38 de doğanda da olmaz diye düşünüyorum. Benim bildiğim 39. Haftada bebeğin kanala yerleşmesi felan gibi sıkıntılar olabilir bu sefer sezeryan riske girebilir ve çocuk problem yaşayabilir.