Dilaraada Merhaba 🌞 Türk kahvesi makinası almayı düşünüyorum ama karar veremedim hangisi iyi diye . Sizin memnun kaldığınız varmı??
AysaRuzgar Dilaraada 3,5 senedir Arçelik Telve ikili kullanıyorum daha hiç bir sorun yaşamadım. Çok güzel ve köpüklü oluyor👌🏻
ECeren Dilaraada 2 senedir Arçelik K3190 kullanıyorum hatta hunharca kullanıyorum çok memnunuz sülalecek aldık ☺️
[silindi] Bende korkmazın aldım diğer kahve makineleri plastik oldugu icin korkmaz çelik önerdiler memnunum
Rabiasare [silindi] benim de korkmaz çelik olandan ama hiç memnun değilim hem çok ağır pişiriyor hemde birden fazla kişiye köpük kalmıyor
Fiis [silindi] Cnm bende korkmaz kahve makinesi kullaniyorm ama kıvamı tutturamiyorm bi türlü sen nasl yapyosn
anne543769 ECeren katılıyorumm bende 3 yıldır kullanıyorum çok memnumum öncesinde fakir almıştım ama sadce 4 ay kullandım sonrasında bozulmuştu
Deletedmom388 Dilaraada Arçelik telveyi kullanıyorum hem mutfakta şık kibar duruyor , hemde 2dkda bol köpüklü kahvee yapıyor ☕☕☕
Dilaraada Rhm_akbay ne kadar süredir kullanıyorsunuz . İnternetten araştırdım şikayet var baya ama bilmiyorum kararsız kaldım . Şans işi gibi bişey sanırım
Deletedmom378 Dilaraada Bende 2 yıldır Arçelik kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım koku vs yani köpüklüde oluyor memnunum yani 🤷🤗
Beebisimm Dilaraada Karaca hüp aldım yeni, bir kaç gündür kullanıyorum memnunum, bundan önce arzum kullanıyordum hangisi derseniz Karaca’yı öneririm.
Deletedmom378 Dilaraada Arçelik mini telve canım tekli benimki ama rahatlıkla 2 tane kahve yapabiliyorum bordo renkli kodunu tam olarak bilmiyorum 🤷😊