GokceGenc Kızlar 5+3 gunluk hamileyim karnmda regli olucam gibi agrı oluyor aslında bgn akşam ustu kasıgım arıyordu ama ole cok siddetli değildi şimdide sanki regli olucam gibi karnımda agrı var arada girip cıkıyor agrı 🙁 normalmi sizce ?
Elifhsn GokceGenc çok şiddetli değilse uzun sürmüyosa normaldir. Adet olmuyosun artık haliyle 😊korkutma kendini
Babyseymen GokceGenc normal cnm bende rengli tarihinde başlamıştı ağrım meğer 5 haftalık hamileymişim rengli olcam diye Umursamadım 3 gün geçince teste öğrenip dr gittim tutunuyor Bebek dedi normaldedi ağrı dr
mugealtunoz GokceGenc ilk zamanlarda normal canim bende yasadim ayni seyi , oldum olucakmisim gibi kotu bi histi
GokceGenc Babyseymen keseyi gordu aslında salı gunu ama işte bn panik oluyorum 🙁 neden agrdı falan die cok şiddtli olmdıkca normalmiş ama bilemedim işte 🙁 t.ederim
Elifhsn GokceGenc normaldir hepimizde var o paniklik korkaklık napalım😊 kazasz belasz alırız inş yavrularımızı kucağımıza 🤗
Elifhsn GokceGenc ara tabi içini ferah tut😊bel ağrısı kasık ağrısı çok normal şiddetli değilse sorun yok
GokceGenc mugealtunoz Evwt öle gercekten bide bende hiç hamilelik belirtisi yok mide blntısı cok halsizlik gibi acaba diyorum bişimi oluyo dusunmeden olmuo 🙁
Sydakgul GokceGenc en son gördüğün adet tarihi ne sizin bende 5+3 en son 4 mart adet olmuştum kafam karışık
GokceGenc Sydakgul 5 mart cnm bnmde aynı zamanda hamile kalmışız 😊 mide bulantın varmı peki ve uyku halin bnce hiç yok bzn uyku oda gelip geçio
Sydakgul GokceGenc benim de oluyor yat ağrıdığında zaman iş yapma sakın mide bulantım sanki bugün var gibi ara ara oluyor hemen geçiyor
AycanUzun GokceGenc benim de oldu canım doktorum ağır kaldırma yukarı uzanma falan dedi korkulacak birşey YÖK 4 buçuk aylık olduk yeni azaldı gönlünü ferah tut ❤
meltemm Genellikle normal canım benimde başlarda çok oluyordu şimdi azaldı doktorun o ımda dinlenmeyi önerdi bana dinlenirsen uzanırsan geçiyor ferah tut içini ve ikiye girmeyeye özen göster canım
GokceGenc meltemm calştgım içşn yrnda agırırsa bklım nası olcak 🙁 eve ilişki doktrda soledi yok diye cok t.ederm gercktn inş gecer yarına kadar