Yarim_Kilo_Kiyma Merlin00 Benimde ilk iki ay özellikle çok oldu mide bulantısı ama istifta çok olmadı. Öğürme şeklinde çok oluyor. Sarımsak , fındık ve tavuk kokusunu duyunca midem hala kalkıyor 😒 ama zaman ilerledikçe azaldığını görürsünüz
Ebrdef Merlin00 gece yatmadan iki tane içiyorum sabahları iyi kalkıyorum ama tamamen geçmiyor iğrenmelerim devam, akşama doğru malesef bulantı artışa geçiyor yine ama kusmuyorum kusmalarımı kesti bunada şükür, ilk gebeliğimde 6 7 kez kusuyordum günde
AliErenimiz Mom9272 valla benim de ama hala devam ediyorum ara ara düşün ☺️ Daha çocuk felan yok sana diyolar o şekilde oldum artık, birde yağlı şeyler yememeye dikkat et, birde sade soda ve sade sakız çiğne mideni rahatlatıyor
Mom9272 AliErenimiz gebeliğimin başımdan beri prilam kullanıyorum ne zaman bırakmayı denesem maf oluyorum doğurana kadar kullanıcam artık🙄
Ebrdef Mom9272 ben iki tane içiyorum prilam, en son kontrolde doktora 3 tane içsem olur mu dedim çünkü bulantılarım akşam çok artıyo, izin vermedi bitkisel ama üçe çıkarmanı istemiyorum dedi.. şimdi iki taneyi bile içerken içim rahat değil 😔
Mom9272 Ebrdef o hftalarda daha ağır geçıyor canım sen gece yatmadan iki doz iç bana doktorum öyle yaptırıyordu hafifledikçe teke düşersin
Ebrdef Mom9272 iki tane içiyorum ama ertesi gün akşama doğru bulantı artışa geçiyor, ilk hamileliğimde 14. haftada bitti bulantım bakalım bu nasıl olcak 😣
Bebruska Merlin00 22+6 haftalık hamileyim hala bulantılarım var ilk gebeliğim böyle değildi ama ikinci fenaaa hala prilam kullanıyorum et etkili en iyi ilaç bence
Merlin00 Bebruska sagolun kizlar hepinizden allah razi olsun sayenizde boyle bi ilacin varligindan haberdar oldum🙏💕
Bebruska Allah keşke hiçbir gebeye bunu yaşatmasaydı ama annelik zor maalesef her gece uyumadan iki tane içiyorum bende ilk aylar akşama doğru arttığı için bi tane de sabah uyanınca içiyodum prospektüste de öyle yazıyo ama iki aydır sadece uyumadan iki tane içiyorum az da olsa azaldı