Susam34 Dzeyy 23 de kaç mm idi sizin doktorum 20. Haftada git dedi bana detaylıya o yüzden haftaya gideceğim
Babybel Dzeyy özel hastane de mi yoksa devlette mi serklaj oldunuz. Ben normalde özelde olacaktım . O hastene şehir dışında bulunduğum ilde devlet hastanesi var sadece ve orda bi doktor ben yaparım dedi kafam karıştı zor bi işlem mi
Dzeyy Babybel ben özelde oldum devlettede olur ama iyi doktor bulmak lazım çok zor bi işlem değil 15dakkalık bi işlem biz koronadan dolayı devlet hastanesine gtmeye çekindik biraz
Aysegulgorkem Dzeyy bnde 14.haftamda olmuştum cnm şuan 33 uz şükürler olsun darısı sana ve bizim gibi olan arkadaşlara insallahh rabbim yavrularımızı bagislasin🤲
Dzeyy Aysegulgorkem amin canım inşallah senin nasıl gidiyo peki sürekli yatıyomsun yoksa normal hayatına devammı ediyosun birde serklajfan sonra ağrın fazla oldumu ne kadar sürdü
Dzeyy Aysegulgorkem amin canım inşallah senin nasıl gidiyo peki sürekli yatıyomsun yoksa normal hayatına devammı ediyosun birde serklajfan sonra ağrın fazla oldumu ne kadar sürdü