Korkacak birşey yok Canlar her bünye aynı değil her insanın acı çıtası bir değil kimine zor gelir kimine kolay candan can çıkıyor neticede ben 16 yaşımda normal Doğum yaptım kolay geldi mesela bunda nasıl olur bilmem valla öyle de böyle de o bebiş bizden çıkacak 😁 sağlıkla olsunda hepsi unutuluyor ♥️