Merhaba kızlar, 34. Haftada başlayan 2 hafta gerilik ve şu azlığı vardı. 2.300 kilo oğlum. Doktor 22sne kadar bekleyelim alalım demişti o zaman 37+6 oluyorduk. Bugün kontrolde bebegimin suyunun bittiğini ve sıkıntıya girdiğini gördü doktorum dedi hemen yarın alıyoruz bebeği, kuvöz girme ihtimali da olabilir dedi. 37haftalik olacaz yarın. Lütfen dua edin bebegim yanıma gelsin, dualarını bizim içinde söyleyin, çok korkuyorum. Bulunduğum hastanede kuvöz yok ve başka yere gidecek bu durum beni çok üzüyor. Batın efe sizden dua bekliyor teyzeleri🙏