Mrb arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim bebek iyi şükür ame benim sağ rahmimde kan basınç direnci yüksek çıktı doktor, bebekte gelişim geriliğini neden oluyormuş aspirin verdi bir ay sonra tekrar gideceğim dirence bakılacak, bazılarında düzeliyormuş basınç düzelin yada aynı durumu yaşayan var mı, moralim bozuldu 😑😑