Merlin00 ya alın benden de o kadar gerçekten hislerime tercüman ettiniz mefret ettim devlet hastanesinden 39.haftamdayım keşke diyorum bi mucize olsa da iyi bir doktor veya hastane karşıma çıksa ki o da imkansız filiz hanımı bana çok tavsiye ettiler etraftaki herkes onların tavsiyeleri ile ona gittim ama her gidişimde pişman oldum çok ilgisiz doktorla göz teması kuramıyoruz bikere konuşurken hep başı eğik cevap veriyor ultrasona koyuyor ben birşey sorunca cevap veriyor onun haricin de olumsuz bir durum görmedikçe sessizce seni oraya buraya yönlendiriyor, 11:40 hastasıydım benden önce birisi girdi bende ondan sonraydım beni almadı ben hamile halimle iki buçuk saat kapısında bekledim birdaha 2 de gördü beni gördükten sonrada nst ye yolladı sonucumu görmeyi beklemedi bile baktım gitmiş doktor hanife hanıma gönderdiler beni böyle saçma bi sistem görmedim ben eğer hanife hanımın hastası olmak istesem hanife hanıma giderdim benim doktorum kalkıp gidiyor çok üzüldüm ve sinirlendim o anda