36+5 hamileyim kızlar. Dün ilk defa çatı muanesi oldum. Hiç açılmam yokmuş. Ama gece karnıma kramp gibi bişey girdi bi O an kitlendim kıbıldayamadım. Sonra geçti 1 veya 2 dakika içinde. Az önce de aynı şey oldu. İlk gebeligim. Kasılma dedikleri bu sancımı?