Merhaba Arkadaşlar 😊
Bende buradaki her anne ve anne adayı gibi bu hikayeyi yazmayı çok bekledim☺️ Birçok şey yaşadığım bu süreci sizlerle paylaşmak istedim 🤗
2.hamileliğim ilk bebeğimi kaybettim. Araştırdık ve pıhtılaşmam olduğunu öğrendik. 2.bebeğime oğluma hamile kaldığım andan itibaren clexane ve coraspin kullandım . İlk zamanlarım hep kaybetme korkusu ile geçti . Derken 6.haftaya geldiğimde bulantı kusmalarım başladı o kadar şiddetliydi ki 2 kere hastaneye yattım. 6.aya girdiğim ilk güne kadar kusmaya devam ettim. Çok zordu ama gerçekten oğluşuma değerdi☺️ Gel zaman git zaman derken 36.haftada nst ye girdim tansiyonum yükseldi doktorum takip etmemi istedi idrarda protein baktık negatif çıktı. Preeklamsiden şüpheleniyordu . Ben evde tansiyonlarımı ölçmeye devam ettim yüksek devam ediyordu doktorumu aradım 24 saat idrar biriktirip götürmemi istedi götürdüm ve bi baktık ki protein çok yüksek seni yarın alıyorum dedi ben şok oldum tabi 🙈Cuma günü 8 Mayıs 2020 13:15 te sezaryen ile oğluma kavuştum . 3080 kg 51 cm doğdu. Ameliyatımın nasıl olduğuna gelince benim hikayemin o kısmı can sıkıcı spinal olmak istedim uyuşmadım hissettiğim için ufak çaplı gaz vererek uyuttular ameliyatta atoni gelişmiş ve çok kanamışım ameliyattan sonra hemen kalkamadım kanım çok düştüğü için her kalkmaya çalıştığımda bayıldım. Bebeğimle ilgilenemedim ağrı ve sızıdan kendimden geçtim . 3 gün sonunda taburcu oldum . Bugün oğlum 7 günlük ve bende çok daha iyiyim çok şükür 🙏🏻 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın , hepinize çok kolay doğumlar diliyorum 😊 Bu arada 9 ay boyunca ismine karar veremediğimiz oğlumuzun adı ♥️Kağan♥️ Oldu teyzeleri bi maşallahınızı alırız ☺️