hulyacft85 Arkadaşlar merhaba İkiz gebeyim, bugün sürekli bebekler toplanıp karnımda sertleşti. İlk gebeliğim ve çok zor süreçlerden geçtim. Normal mi acaba bu kadar toplanması. Benim gibi yşayan var mı?
Ruviiseem hulyacft85 benimde toplanıyorlardı nst ye girdim. Ağrı var biraz ayakta kalma bol bol yat dinlen dedi. Yarım saat bi iş yapsam hemen toplanıyorlar
Milann hulyacft85 canım bende 28 haftalığım dün sabahtan beri dediğin gibi kasılmalarım oldu bebek bir tarafta sürekli toplanıp sertleşiyordu gece acile gittim meğer doğum pozisyonunu almış birde 1 haftadır temizlik iş güç derken kendimi çok yordum oyüzden dikkat et canım 🙏
Yaseminakkoyunk hulyacft85 benim 16. Hafta dan beri oluyor doktoruma sorduğumda uyku pozisyonu değişiyor içeride genleşiyor demişti. Hareketlerinde azalma yoksa sıkıntı bir durum değil sonuçta bebeğin alanı daralıyor zamanla herhareketini hissediyoruz şuan 22+1 günlüğüm hala toplanıp durur
pamuk32 hulyacft85 bende sürekli oluyor. Ayakta kaldgm zaman özellikle. Doktorum ayakta çok kalma dinlen dedi yerleri daraldı artk dedi dinlenince geçiyor. 25 haftalık 20. Haftadan beri oluyor
hulyacft85 Ruviiseem pamuk32 benim zaten riskli olduğu için hiç kalmıyorum. Buna rağmen toplanıyorlar. Bu gece hiç uyumadım sabaha kadar ikiside toplandılar ve belimde çok ağrıdı gece. Randevum saat 12 bakalım doktor ne diyicek 🙏 Çok teşekkür ederim dönüşleriniz için 💞🙏
Ruviiseem hulyacft85 rabbim hayırlısıyla gelmelerini nasip etsin inşAllah içini ferah tut stres yaptıkça daha da kasılmalar artıyor
hulyacft85 Milann sanada çok geçmiş olsun cnm Umarım ikimizde bian önce iyileşir zamanı gelince bebişlerimizi kucağımıza alırım cnm 💞🙏
Belkis23 Yürüyüş yaptigimda 10 dakika sonra bende de aynisi oluyor sertlesiyor sonra uzanip dinlenince geciyor eger sıklasirsa doktora git
busracelik3011 Bende 23 haftalığım toplandığını nasıl hissediyorsunuz nasıl anlıyorsunuz ilk gebeliğim o yüzden anlayamıyorum 😊
hulyacft85 busracelik3011 cnm toplandığında çok net anlarsın. Toplandığında çok sertleşiyor ve toplandığı yer tümsek oluyor resmen. Benim canım çok acıyo mesela toplandığında 😊
Birhemsire_anne Yaseminakkoyunk benimde öyle 22+5 olduk bi tarafa geçiyor ama çok hareketli ben hareketlerni net bir şekilde hissediyorum dün hatta tekmesni hissettik 🥳
Yaseminakkoyunk Birhemsire_anne bende öyle herşeyi erkenden yaşıyorum zayıf biriyim ben o yüzden böyle hissediyorum doktor da söyledi sende zayıfsan hissetmen çok normal canını sıkma hareketli bebek her zaman iyidir 🥰
Asel21 hulyacft85 canım benim de ikiz gebeliğim ama senin haftana göre çok erken toplanmaya başlamış bunu kontrol de doktoruna söylemelisin. Ben 31+6 günlüğüm bi kaç hafta oldu toplanmaya başlamaları. Benm 36 ila 37′ci haftada doğum gerçekleşecek daha erken olmazsa. Doktorum senin normal büyüdükleri için alanları darlaşıyor o yüzden toplanıyorlar dedi
Ern Asel21 Canım bende bugün 32 haftalık oldum. benimde en az 26. Haftadan ber toplanıyor her hafta doktora koşuyorum neredeyse kasılıyor diye ama doktor normal olduğunu söyleyip beni yolluyor büyüdüğünü bebek hareketi olduğunu söylüyor nst ye giriyorum arada sayı 45 e yakın oluyor ama doktor sancı yok diyor rahim ağzını ölçüyor gayet normal diyor bide Almanya’da yaşıyorum acaba ihmal mi ediyor diye düşünüyorum sana soracağım şu ki nasıl oluyor toplanmaları ve hangi durumda ? Ne kadar oluyor cevap verirsen çok sevinirim 😞
hulyacft85 Asel21 cnm miyomlarım çıkmış ondan çok sancım ve ağrılarım oluyormuş En önemli şey dinlenip bol su içmek dedi 🙏💞