Merhaba anneler,
Pierre cardin mobilya da bir model beğenmiştim ancak gidip bakınca çok da hoşuma gitmedi niyeyse 🙄 Büyüyen yatak düşünmüştüm ama çevremde düşme riski çok oluyor diye olumsuz tepkiler aldım. Bende şöyle bir model beğendim ekstra bir de şifonyeri olacak. Nasıl sizce, siz nasıl yaptırdınız bebek odalarını ? Fikir, öneri alabilir miyim ☺️
