Burcuseyda şu an için yüz üstü yatmanda bir sakınca yok. Ama 2.aydan sonra ne yüzüstü ne de sırtüstü yatma canım. Sol tarafına yat sürekli. Bu imkansız oluyor bazen çünkü nedense yatan gereken taraf en rahatsız taraf oluyor ama bebek için böylesi daha iyi canım.