okroya hayırlı olsun 🙂 ben kahve tiryakisi olmama rağmen ilk haftalar çok tiksinmiştim nerdeyse 20.haftaya kadar içemedim ☺️😀 şimdi içiyorum,, 1 fincan kahve kimseyi incitmez dostum😉 çayla pek aram yok ama o çok demli içilirse kansızlıl yapabilir zaten bi zaman sonra çocukta kanını senden çekmeye başlıyo. 🙂 Bu arada doktorlardan da bi fincan türk kahvesi içilebilir diyenler var, diğer sert kahveleri öneriyorlar mı bilmiyorum ☺️