Aygul01 kumas komple cikiyor, iskeleti kaliyor sadece. direkt butun kumasi yikama sansin var. bi de koltuga falan da konabiliyor cok rahat, sallanip sallanmama secenegi de var, ortasi da bebek yatinca cukur olmaya musait, kaymayacak asagi dogru. kendinden bekledigim herseyi verecek yani, titremesine, sarki soylemesine, otomatik sallanmasi falan gibi beklentilerim yok ana kucagindan