Tugbacolak Angelada gunde bır tane kullandım hep doktorum o seklde demıstı ac karna dedıgınız gbı dıskıyı degıstırıyor herkesde aynı etkıyı yapıyor kımısındr kabızlıgada sebeb oluyor dıye duymustum
ilkbahar Angelada bu postu okuyunca kan ilacımı bir aya yakın düzenli kullanmadığımı farketmem 🤦♀️🤷♀️🙄😮
Minikbirkalp Sabah 1 tane ac karnına içiyorum köyü olması gayet normalmiş ben doktoruma sormuştum bide ilk kullandigim bende ishal de yapmıştı o yüzden değiştirdi doktorum şimdi kullandigim sadece dışkı renginde koyuluk var