Hanımlar ben ilk bebeğimi normal Doğumla dünyaya getirdim Hemen ayağa kalktım.2.gebeliğimde sezaryan olma ihtimaline karşılık 1: göbekte sarkma şişlik eskiye dönmeme gibi durum olur mu 2: hemen ayaklanabilitor musunuz? Tecrübeli anneler cvplarsanız sevinirim.