Gd1992 Doktorum 11. Haftau gırdıkten snra ıkılı ıcın nzamn ıstersn gelebilirsın dedi sizce nezamn gıdeyım .
ilkbahar Aygul01 klavyenin azizliğine uğramış 🤦♀️😀 ben direk 11 görünce ikili testten bahsettiğini anladım 🤭🙆♀️
Aygul01 ilkbahar bende ıkılı ne diyorum 🤦🏻♀️ 2,3 kez okudum kız sonrada soruyu anlamaya calistim🤣 beyin error 404 not found