Arkadaşlar tam geçen sene 1 haziranda 36 haftalik doğum yaptım doğumdan sonra kanamam oldu spinal anestesi yapıp vajinamn artk neresiyse diktiler sonra spinal anestesi etkisi beni çok etkiledi yogun bakima alindm ilaçlarla bas agrım gecti doğurduktan sonra adet görmedim üstüne gebe kaldım haberim yoktu şu an 38+4 um doktor bebegin iri normal dogum yapamassin dedi 3600 gram dedi arkadaşlar kilodan öte sizce normal doğum yapayım mı sezeryan mi olayım sizin düşünceleriniz neler