s_can_ozcan Kızlar devlette Doğum yapıp sancısını odada çeken varmı aranızda bi tanıdığım diyor ki ayrı oda veriyorlar Doğum için duş felan alabiliyorsun birde Doğum yaptığında Bebek bezi tulum felan vermişler devlet karşılıyormuş dogrumu bilgisi olan varmı
Tugbacolak s_can_ozcan bende trabzondayım odalar ayrı sancıyıra orda cekıyorsun dogumuda odanda yaptırıyorlarmıs hemsıreler sancı esnasında dus aldırıyormus su dolu kuvette bekletıyormus falan ancak gıysı durumunu duymadım
Lacivertli_kelebek s_can_ozcan Bende devlette doğum yaptım ama öyle bişey yok sancı çekerken yanında bı kaç kişide var tek kalmiyosn oda da yani
Sedatrk s_can_ozcan İstanbul’da öyle bı devlet hastanesi olduğunu sanmıyorum çevremde de devlette doğum yapanlar 3 4 kişilik odalarda başka doğum yapan kadınlarla birlikte çekti sancısını kocasını falan içeri almadilar doğal olarak tek başına kaldılar hep
Zmyra Tugbacolak me kadar güzel ya burda sancı odası 4kişilik doğum salonunda çatal var sadece sancı odasının yanı hemen zaten bürün sesler duyuluyor 🤦♀️
Tugbacolak Zmyra ses duyma durumu cok kotu bencede abımın hanımının dogumuna gıtmıstım dogumhanenın onunde beklıyoruz ıcerden bır sesler gelıyor ve o zaman daha bekardım dırek dedım ben asla normal doguramam kaldıkı o anı hamıle ve dogumu bekleyen ınsanlar duyuyor pskolojı bozmakdan baska bırsey degıl bence