Dunyam28 Merhaba arkadaşlar ben travel sistem bebek aranası düşünmediğim için puseti ayrı alacağım.Merak ettiğim şey şu ASYAMO markasının pusetini kullanan var mı acaba memnun musunuz ? Bir de TOMMY BABY kullanan varsa onun da yorumlarını almak isterim sizden 😊
ilkbahar Dunyam28 ben de ayrı almayı düşünüyorum.. Asyamo taşıma kapasitesi :0-36kg diyo Tommy 0-13kg 🙆♀️ Ben hangisi daha hafifse onu alma taraftarıyım 😄 ama ağırlıkları yazmıyo bunların
ilkbahar Dunyam28 bana da biraz öyle geldi, zaten 36aya kadar puset kullanılmaz heralde 🤔😅 ben uzun ömürlü değil de hafif istiyorum ya 🙂😇 gerçi eşim taşır çoğunlukla ama o da zayıf yazık kıyamam ona, daha bebeğin de ağırlığı olcak 😅🤣