Aleynakalkar
Kacincı haftadasin. 17.haftadan sonra dahiliyeye yonlediriyo doktorlar. 3.haftadan bu yana sabah ogle aksam kusmalarım vardı tam dahiliyeye yonlendirdi doktorum kusmalarim bitti yani 3 gunden beri sikıntım yok Allaha şükür. Prilam kullaniyordum onuda biraktim. Gecer insallah seninkide. 17. Haftaya kadar sabah kasarlı tost oglen ve aksam yogurt çorbasıyla durdum 3 gunden beri rahat yiyorum anliyacagin. Ozlemisim 😂