Bktmami 36+1 deyiz baş ağrıları bitti bende bu sefer sağ kolum parmak ucuna kadar uyuşuyor özellikle orta parmagim ve acayip ayaklarım şişti çok moralim bozuluyor açıyor hemde doktor ödem yapicak birşey yok doğumdan sonra geçecek diyor benim gibi ayakları özellikle ucu ve bilekleri şişen var mı 🙁