Kızlar ayaklarım özellikle o kadar çok şiş ki iğne batırsam sanki bütün ödem gidecek gibi. Ayakkabılarım olmuyor eşimin terlikleri anca ayağıma oluyor. Doğumdan sonra ayak numaram büyüyecek diye çok korkuyorum çünkü 40 numara giyiyorum zaten 😅
sizce geçer mi eski haline döner mi?yoksa ayağım büyür mü😅
bu arada 36 haftalığım☺️