UZUME Mmmerve123 kuzum 35 haftalık olucam 33 ken doktora sordum bitki cayi olarak sadece rezene içebilirsin dedi
ilkbahar Mmmerve123 Rezene kullanılabilir hamilelikte 🙆♀️ Dr Kaan kocatepe sakıncası yok diyo youtube videosunda 😀
Mehru 12+2 de iken gittiğimde doktora akşamları aşırı şişkinlik problemim olduğunu söylemiştim. Rezene çayı içebilirsin demişti.
Mehru Ama zararı var mı bilmiyorum. Biraz araştırıp öyle kullanın isterseniz. Ben yanlış yönlendirmiş olmayayayım.