Kızlar bugün kontrole gittim 31+1 haftalık olduk bebeğimin bağırsaklarında gaz gördü doktor 28 Mayıs da tekrar gel bakalım dedi yapabilecek bişi yok anne karnında dedi. Sadece doğum yaptıktan sonra 24 saat içinde kaka yapması lazım bebeğin dedi böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu daha önce. Kafana takma dedi ama ben ister istemez takıyorum