nise canim basina gelen tazsin dediğin için sessiz kalmak istemedim . Oncelikle hakkinda hayirlisi olsun , mutlaka baska bir doktora daha görun , ancak kesenino beta degerind egozukmesi gerekirdi. Ben de ayni şyleri yasadim ne yazik ki dis gebelik teshisi konulmuştu. Dis gebeligin erken teshisi cok onemli sen daha baslarda sayilirsin ilaçla tedavi olma imkanin var , daha ilerleyen zamanlarda ameliyatla temizlenmesi gerekiyor ben de bu sekilde olmuştu , o nedenle sıki takipte ol canim , Rabbim hakkinda hayirlisini nasip etsin