Mom46 Kızlar 39 haftalık hamileyim sancım var ama şuan düzensiz sancılarım ,artı karın ağrısı ve ishalim sizce doğummu gerçekleşecek 😬
poyrazsmom_ Mom46 inşallah doğumun başlıyodur canım ishalde doğum belirtilerinden diye biliyorum 🤩 sancı nasıl bişey?
Mom46 poyrazsmom_ şuan düzensiz canım ya bir belime giriyor bir karnımın altına ve vajinama giriyor değişik 🤷🏻♀️
poyrazsmom_ Mom46 bende bu gece 39 oluyorum seni o kadar iyi anlıyorum ki canım Rabbim güç kuvvet versin 🤩
Bebikom_ Elfida1920 benımde 39+4 gecen hafta aynı belırtıler vardı bu hafta yok 🤔 suan plates topundayım etkisi olsun diye 😅 kaldı 4 gun.
Mervedoganay Eloni_12 ishal doğum belirtisimi bu zamana kadar hep kabızlıl yaşadım hamile kalmadan öncede böyleydi 34 haftamdayım bu aralar sürekli ishalim acaba ondan mı ya🙄
Eloni_12 Mervedoganay son haftalar için o şekilde canım senin daha erken belirti yasaman için. Bir de tek işhal değil . Tabi başka belirtiler de olması gerekiyor ve kişiden kişiye değişir 🥰