Babygirll Bir saattir aşırı derece kasıklarımda sancı var bacaklarımda da hissizlik var , doğum sancısı mı? Çok korkuyorum
Berfff2 Babygirll canım aynısını yaşadım sonra bi süre bacağımı hareket ettiremedim 3 haftadır cekiyorum Belimde fıtık çıktı hamilelikten önce yoktu doktora gitmelisin bence
Babygirll Berfff2 ya çok teşekkür ederim forumda okuduklarıma yalancı doğum sancısı yazmış bir çoğu ama ben korktum
Berfff2 Babygirll ben de ilk öyle sanmıştım baya ayağım geçmedi tek başıma yürüyememeye başladım fizik tedaviye gittim MR çekildi fıtık patlaması olmuş iğne vuruldum şimdi daha iyiyim ama yine bile ayağım yürürken dizden kıvrılıyor Gidip bi baktır istersen yalancı Doğumda sancısı da olabilir Ama o ayağa vuruyor mu bilmiyorum
Babygirll Berfff2 pazartesi randevum var doktora eşim gelsin onunla gideyim doğru söylüyorsunuz baktırmakta fayda var