Esrahiramirac merhaba ben ingilizce ogretmeniyim. 2.5 yasinda suan sadece duyduklarini aliyor ve bu onun cok iyi. Ozel ders ve kurs malesef o yas icin yok. Belki biri cikarda ozel olarak ilgilenirim derse o ayri 🤗 Suan zaten ders olarak degil, sarkilarla, ve muziklerle ogrenicek. Siz evde surekli cizgi film ve sarkilar acin ona surekli.