Kızlar bi arkadasm beştepenin oradaki sami ulus ek binada doğum yaptı orda sadece Doğum hastanesi olduğu için refakatçi alıyorlarmış ve çok güzel ilgileniyorlar dedi başka hiç bi hastane refakatçi almıyo sadece biz alıyoruz demişler hatta bende orda yapmayı düşünüyorum oyüzden