Merhaba arkadaşlar, çok şükür doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu 🙏 geçirdiğim boş gebelikten sonra tam umudumu yitirmiştim ki Rabbim güzel haberi nasip etti ☺️Tam 9 ay sonra hamile kaldım 👶🏻 Hamileliğim şükürler olsun çok güzel geçti ilk 3 ay mide bulantılarım oldu ama dayanılmayacak kadar değildi hamileliğimin başlarında çalışıyordum 3 ayın sonunda işten ayrıldım yaşadığım boş gebelik travma olarak bende kaldığı için sürekli bebeğime birsey olucak psikolojisinden çıkamıyordum güzel giden hamileliğimi kendi kendime evham yaparak mahvetmiştim aslında 🤷♀️ Hamileliğimin 35 haftasından itibaren hurma, günde 3 kere merdiven inip çıkma, yerleri çömelerek silme ve Squat yaparak geçirdim nedense bir an önce doğurmak istiyordum 😄 son haftalarda mide yanması ve nefes darlığı beni çok yormaya başlamıştı her nst ye girişimde heyecanla sancı çıkacak mı diye bekliyordum hüsranla tekrar eve gidiyordum 38 haftada çatı muayenem vardı ve muayenede 4 cm acilmam vardı doktor ertesi güne yatış verdi bütün hazırlığımı yapıp uykusuz geçen gecenin ardından hastaneye yatışım yapıldı doktorum geldi suyumu patlattı suni sancı verildi 8 saat sancı çektim suni sancı gerçekten çok zormuş son 1 saatte gelen sancıların verdiği acıya daha fazla dayanamaz olmuştum ıkınma isteği gelince ebelere söyledim kontrolden sonra doğumhaneye alındım doktorum geldi ve sancı geldikçe ıkınmamı söylediler zor oldu ama minik bağrışlarını duyunca sanki o sancıları hiç çekmemişsin gibi ☺️ Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin kızlar bugün 10 günlük olduk ne zaman kavuşucam derken simdi zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz ❤️ Rabbim hepinize bir avazda kurtulmayı nasip etsin 🙏