Ysmn_11 prolaktinin yuksek cikmasi da zaten hamilelik doneminde prolaktin yukseliyor cunku prolaktin sut hormonudur canim. Gebelikte prolaktinin yuksek olmasi normal, ama hamile olmayanlar ve hamile olmak isteyenler icin prolaktinin yuksek olmasi sorun oluyor. Eger gebe olmasaydin TSH degerinin yuksek olmasi prolaktinin yuksek olmasina sebep olabilirdi, o yuzden stres yapip kendini uzme. Hersey yolunda, ilk isin indokrine gorunmek olsun, hersey cok guzel
olacaktir canim.
tekrar gecmis olsun!