Bel ağrılarım çok artmaya başladı 2 3 gündür daha hareketliyim gün içinde hareketsiz kalmak da istemiyorum ama bu sefer de ağrısından uyuyana kadar sabah oluyo birsürü yastıkla yatıyorum 🙄 tabiki bu durumada şükür ama buna bir çözüm bulan önerisi olan varmı acaba ☺