Akduygu ben de bu konudan aşırı muzdaribim. Hayatımda hiç özel bölgeyi kuaförde ağda yaptırmadım hep kendim yapardım, çok kolay geliyordu bana temiz oluyordu. Dün ilk kez hamileyken denemeye kalktım çok zorlandım yarısında bıraktım😩 bugün de mecbur jilet yapayım dedim hem hafif bi kesik oldu kanadı hem de o da gayet zor oldu, karnım iyice büyüyünce çok daha zor olur napıcamı şaştım vallahi😄😩