Merhaba arkadaşlar. 6 hafta 4 günlük hamileyim. 4 haftalıkken ultrasona girdiğimde tek kese göründü bugün kalp atışını dinlemeye gittiğimde ise iki kese göründü. Doktor diğerininnkalp atışının olmadığını bazen yok olabildiğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı?