Huriye22 kuzum bende 6 haftalıkken düşük riskim vardı çok kanamam oldu doktor altan baktı o kadar çok acıdı ki kendimi çok kastım çok geri çektim ucundan baktığı halde çok kasıldım doktor kızmıştı hatta o yüzden çok korkuyordum doğumdan ben normal doğum yapamam bu böyleyse doğum nasıl diye düşünmekten kafayı yiycektim kendimi sıkarsam çocuk yukarı çıkarsa diye ama açılman olunca canın acımıyormuş ben ilk açılmama bakarken çok korktum baktı hiç acımadı dedim ne kadar çok açılma o kadar az ağrı oluyor şimdi hiç açılman yok ya ondan acımıştır